update

Helgen är strax över igen och de är dax att återvända till vardagen. Åter en arbetsdag i morgon trots att jag skulle behöva en extra dag att vila upp mej på.
Utekväll i Borlänge igår med Elise och Helena. Rätt kul faktiskt och nattbussen hem var livad. Extremt mycket pinsamheter med sånger som Peps Person´s - Oboy mf. Att man aldrig kan knipa käft!
Åter igen har Hedemora lyckats få uppmärksamhet genom dubbelmord. Tragiskt!
Jag är helt bombsäker på att det försigår spöken hemma hos Helena efter alla mysterier som florerar där med dunstad, öppna dörrar och ommöblering. WOOOOHAA! Läskigt som faon. Jag tror det är snälla spöken. Helena är ju så snäll så inte skulle någon vilja henne någonting illa! Snälla snälla Helena. (är du nöjd nu?:) I morgon får jag money. Yes yes yes yes, money money money! Undra vad jag ska shoppa. Har du något förslag? Jag skulle vilja se 'Ett herrans liv' på måndag men nu när jag är så hårt arbetand kvinna så går inte, det sänds för sent. Då har jag sovit för länge sedan!

Nu är jag skit trött!


Kommentarer
Postat av: världens snällste helena

de spökar inte alls hemma hos mig.

de va dumme suddn som hade öppnat dörren

2006-11-26 @ 19:49:13
Postat av: VP

Om man inte är stor på jorden får man gör sig hörd genom orden.. O det är något du kan!! =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback