skräck, farsdag och måndag

Helgen är över och den var lugn som en filbunke. Ingen doft av alkohol! Men HJÄLP vad helgen var lång?! Fredagen bestod av Idol och Hey Baberiba i sällskap av Helena. Lördagen var det inte mycket mer, hundvakt åt bror min i ett stort ensamt o mörkt hus och dum som jag är tvingade mig själv att titta på Beck - Skarpt läge. Jag vart ju skit rädd och hunden hade jag inte nytt av!
Köpte en minneskortläsare som funkar till mitt digitalkameraminne, ÄNTLIGEN. Sladden är försvunnen så beslutade mig för att köra med kortläsare så inskaffade mig en värsting som tar 45 olika minneskort. Så har du ingen så kom till mig! korten som finns uppladdade är tagna med mobiltelefonen, därav den dåliga kvarlitén. Köpte även nytt korthållare (heter det så? den man har etc bankomatkortet i) och ett par fina tummvantar, dom var så fina och sköna så jag kunder inte stå emot. Idag är det farsdag. Jippihurrej till far! Dotter som jag är inskaffade jag lite tröjor åt honom, snacka om schysst dotter jag varit idag. Farsdagmiddag och allt. Syster min saknades dock..
Min vän Sara har fyllt 20 år och hon var på samma fest som Idol Cicci och Felicia!
I morgon bär det av till Långshyttan. Ska bli riktigt kul och jag ser verkligen fram emot, synd att jag inte kan ta med mig Elise bara. Kommer bli tomt utan henne!
Kollade på Kurt Wallander - Jokern idag, den var inte så värst bra men Beck däremot var bra trots min hjärtklappning!

Måste sova. Lång dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback