onsdags info.

Jag är trött! Det är ingen lek att kravla sig upp 05:20 när man är ovan. Dagarna går fort mellan 09:00-14:00 men herre jisses vad sista timmen är seg. Alla är snälla och sköter sig ypperligt (.. ..än så länge) Idag tog bateriet slut i mp3:an på på vägen hem, snacka om att vägen kändes lång så nu laddas det för fullt. Inget nytt att informera herrskapet om förrutom att jag har beslutsångest över om jag ska åka på Coctailparty i Stockholm i helgen hos Sara eller inte. Skulle vara förbaskat roligt men tyvärr tror jag inte orken och $ finns. Jag får fira 20 års tjejen en annan helg!

Nån som såg Kustbevakarna precis? Shit. Hur lyckat är det att först åka dit för båtrattfylleri och hamna i fylle cell och sen när man släpps sätta sig i båten igen (fortfarande onykter) köra och bli plockad av samma människor. Samma procedur 2 ggr. Vilket klantarsel! Jag ska aldrig köra båt onykter, inte ens ro!!

Näääh. Häj häj häj häj... ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback