fest och Borlänge

Efter en hård helg är det söndag igen och en slitsam vecka startar i morgon.
Fredagen ägnades på puben med Jeanette och Elise vilket jag ångrar djupt. Jag går hädanefter inte ut i Hedemora för det faktiskt inte kul. Kan nån vänlig stjäl tala om det för mig på fredag?
Igår var det 35 årsfest i Borlänge. Rogga vandrar uppåt i åldern och det måste ju firas så jag släpade med mig Elise. När det hade firat
s klart släpade vi oss vidare på Bolanche. Mycket folk och en omtumlande och ångestfylld kväll. My god vad alkohol ställer till det men någonstans mellan all kaos hade jag riktigt kul!

Dagen har jag tillbringat i sängen. Söndagar är till för att sova på!
Bror min med familj har hämtat sin nya hund nu. Jätte fin men extremt skygg, hoppas man få klappa den lite snart!

Ska duscha nu innan jag krypa ner i min nyrenbäddade mysiga bäddsoffa för att sova som en stock. Den här veckan blir hektisk!

    <- Se så söta mina juveler Bob och Marley är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback