$$$$$$

Det måste gå någon underlig sjukdom nu för stora delar av min bekantskap känner sig småkrasliga med feber, illamående m.m. Jag var inte pigg igår men känner mig fit 4 fight nu!

For till Borlänge och inskaffade mig lite nya accesoarer med Helena idag. Dom hade inte fått in någonting nytt sedan i fredags när jag var där och spenderade $ men vad hade jag förväntat mig. Höst-shopping är aldrig fel.

Fick mail nu på kvällskvisten att min dreadsmössa jag väntar på har utgått ur sortimentet och inte finns att beställa. Så småledsen tänker jag välja någonting annat men inte beslutat mig för vad.

På torsdag är det ungdsomsting och mycket har kört ihop sig nu. Ungdomar fattas vilket självklart som förra årets ungdomskonferens berode på skolans ledning. Fattar inte hur dom lyckas men jag har inte förtroende för dom och de må gudarna veta.

Ikväll var det  säsongsstart för Grey´s anatomy. ÄNTLIGEN! Hur bra som helst.

På måndag är det dax för Jonsboskolan. Då börjar slitet och sparande av $ för om två år är jag och Helena på väg till Jamaica och Cuba! :) Det gäller att ha framtidsplaner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback