Shakira, shakira!

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection


Härligt, Ida går ut på Kingen och tror hon är Shakira (?!?!) Snacka om att jag kan lyckas, tur att de bara var på ångest Kingen!

Hade tankar på att vara hemma igår faktiskt, el ja, inte dricka iaf men attans vilken bet jag gick på!
Jeanette och Elise ställde mer än gärna upp på ett par öl och fler vart de.. så nu sitter jag här, inne i de kanonfina vädret framför datfan o är bakfull. Grattis så jävla till mig då!

Ikväll ska jag till Fredrik på 22 års kanonfest, grattis till han istället!
De ska faktiskt bli roligt, brukar inte ofta se fram emot en fest så här dagen efter.

Spännande att se hur mycket ångest jag har i morgon, då är de ångesthotellet istället. 
Jag återkommer med mer info om min ångest, ångest, ångest, ångest, ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback