lagom är bäst.

Jag var full som en kastrull igår och ändå så ska jag fortsätta dricka. Och inte bara de, jag ska dricka Jägermaister också! Vilka förbannade fasoner jag har för mig.
Jäger är faktiskt Rogers område, de är han bäst på att dricka, INTE JAG!
Nääääe, lagom är faktiskt bäst!

Ångesten är faktiskt rätt okey nu, har ingen ångest för igår för då var jag bara full tror jag men har fet ångest över min "lilla Shakira kväll" fortfarande. Jag borde ha stryk!

Jag hade sönder Fredriks favvo solstol igår vilket var absolut inte meningen faktiskt men jag skyller lite på hårdrockskillen från Stockholm som inte såg ut som en hårdrockskille fast han var de. 
Borde ha köpt en solstol till Fredrik i födelsedagspresent istället för Jäger, de hade passat bättre.
Jag hade inte blivit lika full och de hade inte gjort nått om stolen gick sönder.

Shakira kröp bara fram en skvätt på förfesten om jag ska vara helt ärlig.

Tack för mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback