kanon/rolig/klockrent

Igår var de verkligen en så klockren dag, tack vare my bitch Helena! :P

Vi startade lite lätt att tro vi var män och skulle fylla på olja i Malcolm (Helenas bil) de var ett bestyr för sig och jag fick olja på en helt nytvättad jackan. Grattis till mig!

Sen åkte vi på semester till Stjärnsund!
Vi handlade glass av Olov i kiosken och skickade ett vykort till Alex från semesterfirarna.
Jag överdriver faktiskt inte om jag säger att jag skrattade från att vi såg kiosken till vi lämnade byn. Konstant faktiskt, kunde inte prata med varken Olov el Helena. Kiosk-Olov ritade en kanon fin karta hur man tar sig från Stjärnsund till Avesta. Den var jätte fin och rolig, man fattade ingenting av den, vi kom iaf till Horndal och de gick fort att åka igenom du.
Kom till Avesta och drog och tog 2 fika med Roy The Boy. De var fruktansvärt kul att träffa honom!
Han passade på att klippa sig också, de vart fint och så klappade vi Dalahästen. Självklart kommer Helena med ett klockrent citat när hon står under huvudet på hästen när de regnar ute. 'Uch! den dreglar!!' Hon är så rolig.  Jag och Helena hem hit och åt, kollade på Big Brother för att sen åka till henne och kollade på Madagaskar, den var ju verkligen kanon rolig efter de kollade vi på The Dukes of Hazzard, absolut inte lika bra. Kl 23:20 trippar två lite små rädda tjejer ut i bilen för att åka till Horndal och hämta Paula. Jävlar va rädda vi vari vissa stunder, de var som att åka ut i ett svart hål.
Men fram kom vi med hjärtat i halsgropen. Då hittar vi inte Preem!! De är sant, vi hittade de inte i Horndal. Hur svårt kan de vara då? Hur stort kan de vara? Så Paula fick komma till ICA istället. Sen åkte vi hem och sov! De var verkligen en kanon rolig dag, tänk om man hade fler sånna! vad bra de skulle vara.

Jag har märkt att de är mycket kanon, rolig och klockrent från mig. Men allt var ju verkligen kanon roligt och klockrent!

Nu får du ursäkta mig  men nu jag har lite annat för mig!





Kommentarer
Postat av: Kräkan

Herregud vilken kanonrolig dag ni hade! Jag vill också vara med och ha roligt juh! Hmm.. jaja nästa vecka på onsdag, då vill jag göra nåt roligt! Puss på dig

2006-05-19 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback