Honey, I´m home!


Jag har anlänt hem från Sälen nu med både kropp och knopp med mig hem (dock inte knopp sådär riktigt i form än) Har haft en fruktansvärt rolig tripp och tusen sju tack till alla tjejerna som var med och förgyllde helgen! (för grabbarna som kom kan vi då totalt utersluta att förgyllde..) synd att en tjej inte riktigt tog av sig skorna inhomhus så de är nu "stilettklackhål" i HELA golvet. De vart en dyr resa om inte annat!


Fredag: Åkte upp vid 12;30 (var tänkt åka på tors. men alla var så trötta, och Elin var den enda som ville på Rednex.) tog en sväng om Systemet i Falun. Min mage kraschade totalt kvällen innan så jag kan inte säga att jag mådde toppen på vägen upp! Men upp kom vi. Fy i helvete vad snööö de var kvar. Börjar med att skotta oss in där sedan festen var i full gång. Jag tog de fruktansvärt lungt eftersom magen pajjat. Linda, Malin, Sanna o Jenny kommer upp på kvälls kvisten vid 22;00 och de är jag evigt tacksam över eftersom dom övriga kvinnofolket började bli packade. Vi satt och bubblade ett par timmar för att sedan slockna, och fy i helvete va kallt de var då, då saknade jag någon vill jag lova. Fyllesvina kom hem och pratade lite men dom slocknade ganska fort tror jag. Sophie var kär och sur, Helena o Sussi var fulla. Nåväl, de var en skön natts sömn när de blivit  varmt iaf.


Lördag: Vaknade vid 08;00 pigg och fräsh som faon (dock stank de helvete i rummet pga ett par spritstinkande tjejer) upp och försöka få eld på tunnan vilket vi lyckades med efter ett tag. Och där blev jag placerad resten av dagen! elda, elda, elda, elda. Jag insåg på kvällskvisten när festen börjat att allt jag och Linda pratat om under dagen var VED, så nämn inte ved för mig tack! Tillslut satte festen igång och lika så badandet. Jag satt mest och glassade och drack bärs, de är ju jag bäst på. Ett gäng total galna grabbar som Sophie och Elin hockat upp under fredagen anländer, trevliga och fulla. Tyvärr kan jag inte hålla med om att dom var trevliga efter kvällens slut. Alla vart så klart mer packade och ännu galnare, men ut på Högis kom vi iaf och ännu mer bärs fick jag i mig, justja! jag fick kolla på Jill Johnsson också, hon kan dansa hon. Jag hade iaf kanoners kul och efteråt bar de hemmåt med taxi (Vi började gå men ändrade oss och insåg att de var långt) Grabbarna hade tyvärr hittat hem  till oss igen och var total redlösa och dryga, vill faktiskt inte gå in på detalj va dom gjorde. Så hemska var dom faktiskt på slutet! men hoppas dom mår bra nu iaf. För mig snurrade allt så jag hoppa i säng, fast ett tag var de nära att jag hoppa i badet först och då hade jag verkligen fryst. Tack och godnatt för mig den dagen, jag deckade totalt.


Söndag: MMMMMMM! Härligt och bra jag mår. Iaf en halvtimme efter att jag börjat inse att jag faktiskt lever och är vaken. Inge bakfylleångest alls utan mår kalas bra sen, dock trött och seg, så jag hoppar i säng efter frukost igen och sover 2h till. Sen börjar krånglet, vilka ska ut och vilka vill ut? efter mycket om och men kör vi järnet och nästan alla går ut!  Och herre jävlar va full jag vart! Tjejer, rätta mig om jag har fel men har de gått så långt att Ida snapsar Jägermaister då är hon full, eller? roligt tror jag nog att jag hade iaf. Alla drog iaf hem och efter att jag fattat de nån timme senare så anlände jag hem också. Lagom rolig o rund under fötterna, alla sov så då beslutade jag i min ensamhet att jag också skulle göra de.Sen minns jag inge mer! (Förvånad över att jag minns så mycket iaf faktiskt..)


Måndag: Ännu mer MMMMMMM! Nuuu är jag full när jag vaknar, men alla lyckas iaf sätta igång och städa och efter en dusch blir jag piggare, vi städar arselet av oss och anländer hem vid 18;00 tiden. Fruktansvärt trötta men med livet i behåll, jag slocknade rätt fort den dagen!


Och igår och idag har jag inte gjort mycket väsen förrutom att varit i Borlänge och köpt ett par nya springskor idag, mina läckte tydligen vatten!
 
Nu vet ni massor om vad jag haft för mig sedan sist och nu har jag lite annat att göra. Good bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback