Helena den bastard!

Jävla Helena!!

Jaaaah, hon är verkligen en fruktansvärt elak människa idag.
Hon sa att jag skulle få en överaskning, så jag vart ju så klart tok glad och nyfiken.
Och vad får jag? En riktigt jobbig Tamagotchi!
fast ändå kan jag inte låta bli och skratta åt henne för hon är så söt!
När jag sa att den var fin men att jag inte ville ha den och försökte ge tillbaka den så gick de ju absolut inte. '- De man fått har man fått och kan inte ge tillbaka!'
så nu ligger den där och skriker och är lite småjobbig och jag fattar inte ens riktigt hur den funkar.
Som pricken över verkligen i:et så finns de ingen grej som man trycker i för att ta död på den.
Jag får helt enkelt stå ut med den där pipande saken och göra allt för att ta dö på den :)

Neeeh, nu fick jag ångest. Förlåt Helena. Jag vart faktiskt LIIITE glad :)

Vi har varit i Avesta och shoppat lite också.

Men hjälp vad klockan tickar. Godnatt snart.. klemz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback