finally friday

Just nu känns de lite små jobbigt faktiskt eftersom jag har haft en 3 åring på halsen efter mig hela dagen som säger 'Vart ska du? Vad ska vi göra nu? KOM! osv osv osv...' fast Ozzy är väldigt söt när han är tyst och inte pillar på allt hela förbannade tiden.

Skulle vara barnvakt åt min 22 åriga Jenny idag men Elin tog över så planerna blev ändrade och de blir 20 års fest i byn istället. Grattis Åsa som redan fyllt iofs. Risken är stor att de blir en vända in på Kingen med Sussi också.
Har tillbringat dagen att sitta och titta efter skolor att söka, ansökan har ju så klart gått ut (de är så när man är ute i sista minuten och inser att man ska börja plugga) men har hört med endel skolor och de går bra att söka iaf. Vi får se vad de blir, tänker absolut inte ropa hey än.

Var uppe 07:00 i morse för ett möte 08:15. Gissa om jag ska sova en timme innan jag börjar dricka öl!

I morgon blir de mycket kröka av. Förkrök innan Rootvälta med grillfest i Västerby med 10 tjejer, de ni grabbar!  (?!)
Kommer bli klockrent och jag kommer vara kastrullfull igen. I promise!


Har förresten hittat lite av en ny favvo låt också (slår dock inte It´s a Pity så klart) men för dagen iaf.
Tanya Stephens - Part Time Lover.

Hah! Sussi är rolig, fick precis ett SMS 'Jag är på så himla bra humör! Gud vad roligt.' 

Nu måste jag ju sova 1 h.

- See you later alligator!
- Of course my horse!


Kommentarer
Postat av: sussi

Du är rolig du vännen! Tack så mycket för en tokrolig helg! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback