Torsdag & kalasande.

Hallååå.
Jag har gjort nytta idag, det var spännande och ovanligt. Sen har jag ätit lunch med Sophie och Helena. Sen åkte jag hem och gjorde absolut inge nytta, sen åkte jag och kalasade så jag missade Big Brother. KATASTROF! Missade nästan när Jessica och den nya Robin fixade till de lite under täcket.
Tur jag slog på TVn! sen kollade jag på Hon och Hannes och sen så gjorde jag inge mer nytta idag förrutom att åt en macka också.
I morgon ska jag på ett möte med mina kära "kollegor" på socialkontoret, de du. På kvällen ska jag ut på Kungen och dricka massa öl med min syster. Hoppas mina kalasvänner följer med ut och rummlar!


Nu hoppas jag för guds och hans förbannade skull att de där konstiga annons saken har försvunnit sådeså!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback