Onsdag & hosta till förbannelse..

Ja, de är lite jobbigt!  Antar att jag kommer vara bosatt i denna datastol precis heeela dagen.

Rätt knepigt, igår när jag trodde jag skulle avlida för att jag var så dålig så tog jag en Ipren, ta mig i soffan och zappa sönder TV:n efter 40 min kände jag mig som en hela ny människa, jag började svettas efter att ha frysit en hel dag, täckte flög och jag vart jätte pigg! En liten enstaka tablett kan verkligen göra susen. De är lite mäktigt..

Har fått massa kort från lördagens brak idag, herregud hur man kan betee sig som packad! Nu är de bara att vänta in nästa storfest, Sanna i Gävle 21 April och sen Ski och Rocken i underbara Sälen sista helgen i April. Kommer bli fruktansvärt kul!

Jag drömde massa hemska drömmar inatt, eller.. dom var väl inte hemska, men dom var... jobbiga. Gustaf levde och allting var hur kul som helst! Saknar honom fruktansvärt mycket, men jag vet att han har de bra där han glider runt o äger himmlen! Rock on baby..

Jag vill ha lite mer kommentarer här faktiskt, faktiskt, faktiskt, faktiskt!

Host, host o kramh! /I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback