Måndag, Puh!

Herre min skapare vad trött jag var i morse, vaknade 10;30 (vilket inte är likt mig) och kände att jag lika gärna kunde ha sovit flera timmar till, men masade mig iaf upp.
Slog på datorn och segade väldigt länge, min kära vän Helena kom hit runt lunch, satt och pratade igenom helgens bravader  så klart, men beslutade oss för att slå på en film, Sällskapsresan - SOS, lika bra varje gång man ser den!
Justja! vi vart skit sugna på att se en skräckis men kom underfund med att de inte var någon idé eftersom ingen av oss skulle våga titta. Kollade på Internet o tittade trailern till filmen 'Besatt' som tydligen bygger på en sann historia, vart bra lockade på att se den... men vi törs väl inte. Har iaf lyckats fått i mig mat nu och sitter och väntar på att den trevliga kvällen ska börja, är ju massa spännande på TV på måndagar, Vänner, Big Brother, Outsiders, CSI. Kanon kväll! De ser jag fram emot... ensam och övergiven som man är!
Krama. /I



Jo! Jag har hittat en låt som jag faktiskt gillar rätt skarpt, eller flera! Lite rock sådär mitt i allt, bland annat.

James - Waltzing along  och Big Country - 13 Valleys.
Helt klart värda att ha i mp3:an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback