min helg.

Idag har jag faktiskt ganska mycket att skriva, fast jag lovar att när jag väl ska klicka på 'publicera' så kommer de inte funka alls med min tur. Sidan är ju såå seg, jag har inte tålamod helt enkelt men jag ska försöka uppdatera oftare. Fick lite skäll av Lisa, Sussi´s mamma nämligen över att jag uppdatera så ofta längre. Alltså finns de människor som är in och läser om mitt roliga liv! :)

Helgen har varit ganska händelserik faktiskt!


I fredags for jag, Alex och Helena ut till Olshyttan till Sussi´s, Lisa´s och Hasse´s stuga och grillade massa go mat, spelade kubb och drack massa öl utom Alex, hon tycker inte om så hon drack vin. Okej, okej, okej... vårat lag (Hasse, Helena och jag) vi sög på kubb men de är inget jag vill prata om.
Drog sen in till Kingen och glassade på deras stört coola uteservering som dom styrt upp, tydligen var de trubadur där men jag måste ha missat den för jag har inget minne av de, min syster var också där förresten. Jag vart iaf full och for hem och sov!


Lördagen var hektisk, HOO! De var kändismatch i Stjärnsund som vi planerat sedan länge att åka och titta på, Dogge Doggelito och Nassim Al Fakir skulle ju dit så vi MÅSTE ju bara!
Vi uträttar massa ärenden 1h för att sedan fara till Avesta och plocka upp Paula, åker över Horndal till Stjärnsund (ett tag var vi lite oroliga över om vi skulle hitta, vi hade ju faktiskt bara åkt från Stjärnsund till Avesta inte tvärtom...) men fram kom vi preciiiis i tid, matchen började kl:16;00. Då är inte Dogge där! Katastrofalt, han fick förhinder men Nassim var där + massa fler bla. Willie Crafoord, Johannes Brost, Kim Sulocki, ??? Von Essen, en som spelade i en Beckfilm och lite fler.
De var coolt, men vaaaaarmt. Konstigt nog faktiskt så vann Stjärnsund med 5-1.
Efter matchen sen på kvällen så skulle de vara "efterfest" i Smedjan där alla kändisar skulle mingla och jag VANN en biljett in (de kostade 150:-) så jag vart glad.
Jag och Helena for dit på kvällen och minglade runt med kändisarna och massa fler, de var uppträdande också. Nassim var tuff!
Helena tvingade mig att dricka 3 bärs för att de skulle se bra ut, faktiskt så måste vi sett rätt löjliga ut när vi kom dit helt nyktra och kände ingen, vi satt mest och spanade in Nassim iofs.
De du, inte alla som varit på fest med Nassim Al Fakir heller!

Joo justja! Helena och Paula gick fram till Nassim i pausen i fotbollsmatchen och frågade om autograf till Helena så hon fick nästan ett helt brev.
Han skrev: 'Till Helena, puss och kram och puss och kram igen! /Nassim'
Jag vågade inte följa med fram! men fatta häftigt. Nu har vi iaf sett honom. Jag tog lite kort men osäker om dom vart bra, får se när jag laddar in.


Idag har vi varit i Långshyttan i Helenas stuga och glassat. Skönt serru, men de blåste!
I morgon ska nog jag göra nå fränt, fast de gör ju jag nästan varje dag kom jag på.

Nu är klockan  mycket och jag ska sova!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback