jävla blogg.

jag vart fruktansvärt lack nu, blogg sidan skulle väl självklart kasta in handduken när jag skulle precis publicera så nu måste jag skriva om allt för jag glömde totalt bort att kopiera. JAG ÄR SURAST!

börjar väl om då..

Har varit i Ljusten och badat med massa läckra tjejer (Helena, Sussi, Paula, Sandra o Linnéa) de var skönt, fast lite kallt i vattnet faktiskt.
Jag var lite feg och vågade inte hoppa från ett pytte litet hopptorn, måste bli ändrig på de.
På kvällskvisten var vi (Helena o "Åke") och badade i Kärring också, där var de däremot varmt, el ja.. varmare.

jag o Helena har tvättat Malcolm (Helenas bil) också.
Han har varit lite förkyld och hängig ett par dagar men börjar komma på bättringsvägen nu.
Vi skulle ta ett åk och visa upp honom på Hedemora City, de var dock inte en pers ute, ävla skit!

mitt bloggande har blivit lite dåligt, de är ju så fint väder så jag är liiiite upptagen sen kan bloggsidan som sagt var ibland kasta in handduken totalt och då pallar jag inte göra om. Jag ber om ursäkt!

förresten så vill jag ha lite kommentarer också från fler än Sussi! :)

ÄH, de var inte lika kul att blogga när jag var tvungen att skriva om allt så jag skiter i de!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Åke

Keep the blogging up babe, like to read it juh!

2006-06-13 @ 13:30:29
Postat av: Catis

Hej hej.. Jag gluttar i din blogg om du undrar :P tänkte om du kanske ville ta en fika eller så framöver? jag kommer hem till midsommar tänkte jag så om du inte är busy busy kanske vi kunde träffs? Cattis

Postat av: elon

Jaha, du tänker så...

2006-06-20 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback