jätte-jätte-lista.

Hur är du? jag är jätte rolig.

Hur ser du ut? de är lite olika från dag till dag men oftast kort och knubbig.

Vilken klädstil har du? mest slappt och tok bekvämt.

Vilken tidning läser du? södran till frukost.

Ditt mest använda uttryck? verkligen inte, palla, absolut, det går bra och lite olika.

Och ditt mest oanvända? chilla.

Vilken är din största framgång? att jag finns.

Ditt största misslyckande? jag misslyckas aldrig.

Viktigaste egenskap hos en människa? att den är rolig.

Sämsta egenskap? tjurskallig.

Vad gör en fest lyckad? att jag är där och mycket öl.

Vad vill du bli? rik och lycklig som alla andra.

Vad är din dröm? de är olika från dag till dag.

Hur mycket väger du? säger jag väl inte heller.

Hur lång är du? kanske har nått 1,60 nu.

Är otrohet okej? neej klart de inte är.

Vilken är din favoritsysselsättning? mest bara hänga och vara.

Vad har du just nu i din bokhylla? jag har ingen bokhylla.

Vad gör dig lycklig? my friends and family.

Vad gör dig arg? om jag inte får mat när jag vill ha mat, då blir jag arg.

Vilken blomma är vackrast? solrosor är fina tycker jag.

Hur ser en lyckad dejt ut? jag får väl aldrig gå på dejt.

Vilken är den bästa komplimangen du kan få? alla komplimanger är väl bra..?

Kan du tänka dig att ta din bästa väns ex? aldrig i livet.

Vilka är dina idoler? jag har många men mamma och pappa är några.

Hur ska din drömprins vara? charmig och tuff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback