igår och idag

lite från igår och idag..

London-tjejen Klara kom till Hedemora, vilket sker si sådär titt som tätt vart tioende år.
De var iaf skit kul att se henne! eftersom hon var gäst så fick hon bestämma dagen och valde därför
att äta en svenskpizza (som hon tjatat om) och att vi skulle fara till Stjärnsund och spela minigolf.
Jag gick med på det efter lite om och men, har bara lyckats göra bort mig för Stjärnsundsbor men vi hade ju finbesök. Sussi vann och jag var världelös!
Vi for till mig och kramades med missarna, jag åt och sen till Helena och knäppte en fruktansvärt varm öl som jag lyckades pina i mig. Vi diskuterade, analyserade och bubbla massa för att sedan dra till Kingen och kolla på fotboll. Sååå spännande! tur att de vart 2-2 så Klara vågar åka hem till England igen.
Träffade Kicki också, första gången på fruktansvärt länge ochhon var så brun och fräsh.
De slank lätt ner ett par öl men sedan tog kvällen slut och man slocknade.
Var iaf skit kul att träffa Klara och hänga med henne! Nu är de vår tur att åka till henne.

Idag har jag hängt med Helena och handlat lite och strosat runt, var och hämtade Paula i Avesta.
Hon fick körkort idag!! Grattis grattid grattis grattis till Pullan som är så himla bra tjej.
Men tro mig, när vi skulle åka med henne såg vi slutet och var nästan ner i Hönsan och tutchade men de
lättade till slut. PUH!

Snart är det midsommar och då blir de firande och massa öldrickande, men inte lika mycket som förra året.

jo, jag vill ha mer kommentarer, det är ju kalas roligt att läsa. Seså!

Over and out and godnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback