godkväll.

Sussi tyckte det var dax och blogg så då gör jag det, jag gör nämligen allt hon säger.

Var i Falun på dagen med Helena för att inskaffa studentpresent till student tjejen Alexandra men vi hittade inget där så vi for vidare till Borlänge istället. Vi lyckades nog till slut!
Passade även på att hänga endel med Elin när vi var i Falun, det var 3-vligt.
Joo, just de.. jag inskaffade mig ett par nya byxor idag också, de var lyckat!

Nu på kvällskvisten har vi varit i Olshyttan och spelat Yatzy, Plump och Aqua spel.
För det första var jag verkligen värdelös på Plump (fast jag förlorade iofs inte...) och för det andra, vem fan sitter inne på information om fd bandet Aqua då?
Inte jag iaf, och tydligen inte Sussi heller men Helena däremot, hon är en riktig Aqua tjej för hon vann!

I morgon ska jag klippa mig, det ska bli spännande för det är verkligen på tiden faktiskt.

Nu har jag faktiskt inget mer att tilllägga förrutom att Tamagotchin lever, fast han fick åka till sjukhus idag. Jag hade visst glömt mata honom, men nu är han frisk igen! 

Så. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback