packa packa packa.

mitt i allt kaos har jag på nått sätt lyckas få lite ordning, min kära bäddsoffa som jag ska få bo i ett tag framöver är på plats samt dator och, TV/DVD och stereo så jag tror jag överlever denna flytt iaf, men man kan fortfarande kalla mig hemlös. Så den som behöver en inneboende var du än befinner dig kan ju alltid hojta till! hojt hojt

denna vecka har jag enbart tillbringat med flytt och strosat runt och hjälpt La Family, syrran min har åkt till Dublin på möhippa så ensam med skitungar är man också, stackars mig. Är ju rätt ovan att inte ha en syster som ringer 8 ggr om dagen och undrar var jag är så måste erkänna att jag saknar henne allt endel.

i morgon blir det troligen att sno sina lurviga och fara till Säter och kolla på nostalgibilarna och dricka lite öl, inte för att bilarna intresserar mig ett dugg men däremot så gör ölen det! hoppas bara för guds skull jag får med Sussi, har inte sett den upptagna tjejen på två veckor. Helena den taskmörten har svikit mig för en vecka och varit i Sthlm, ännu mer stackars mig!

Neeh, faktiskt så ska jag ta mig en kall dusch och krypa ner under täcket uppe på min egna våning framför TVn och slå på en ny Van Veeteren , så mysigt ska jag ha det första kvällen/natten i nya huset (fast jag har ju bara flyttat 20 meter förresten)

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback