inge spec.

jag har fått för mig att det är måndag idag fast det är söndag, riktigt irriterande men de är antagligen för att jag var så lugn och städad och bakfull igår och inte idag, min kropp är inte van och har fått en chock kanske?

i fredags vart det lite öldrickande hos Helena med, Anna (sis), Lina, Sussi och Sophie för att sedan rummla till 2 systrar där några av dom sjöng fruktansvärt bra kareoke, när de var klart och ölen slut blev det Kingen..där var allt som vanligt.

igår var det som sagt var inte mycket, Helena, Sophie, syrran och jag låg i soffan hela dagen och glodde sönder oss på film, Sophie tyckte inte alls det var nå kul som hade myror i kroppen.
På kvällskvisten lyxade jag och syster till det med lite Kina mat och kollade på lite mer film. De var go!

idag har jag varit riktigt duktig tjej, hur många dammsuger och tvättar en söndag då? Va? Deru!

ärligt talat har jag rätt långtråkigt, men jag ska nog ladda in lite ny musik på mp3an som jag kan poppa sönder.

3-vlig söndag.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej hej! Nu är vi i Hedemora.. har du lust att träffas nån dag? Vi bor i Österby så om jag inte hör nåt kommer vi väl och våldsgästar dig i vilket fall.. kram Cattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback