I´m back!


Nu är jag tillbaka efter ett par veckors frånvaro!

Som sagt var, våran dator har kraschat så vi har varit utan ett tag. Men nu har jag lånat en av vänliga Pumpa medans han reparerar min så jag inte behöver vara helt rastlös och utan! Shyrra-pyrre!

just nu är det fullt upp, mitt uppe i flyttlasset och renoveringen. Så det är saker överallt  och saker dyker upp man inte tänkt på eller visste att man hade ens. Jag förstår inte hur det går till! sen är man så dum så man tar en sak och tänker packa ner den, men vet inte var.. så den får en annan plats så dyker den upp ett par timmar senare men det är bara att bita ihop och hoppas på att det är över, men alla som har tömt ett stort hus och ska in i ett litet vet nog hur det är, inte lätt precis. Saken blir ju inte bättre att de är små snorungar och springer runt benen på en när man har liite annat för sig, men jag lär ju bo på samma går som dom ett tag så det är bara att håll käften och le! (iofs... dom kan vara rätt söta emellanåt också)


Peace and Love har varit, riktigt kul, varmt, hungrigt och svettigt men vi överlevde och hade det fruktansvärt bra iaf! Vi suktade ju ganska mycket efter dom där goda kalla ölen som fanns och vi lyckades ta ett par både fred och lörd. De var fruktansvärt gudomligt!
Lyckades inte se några band faktiskt, el 3 min av Ed Harcourt och sista låten av Håkan Hellström. Hörde iofs många, så klart men absolut ingen aning om vilka. Däremot så träffade jag destå fler kändisar etc, Looptroop (pratade till och med med Promoe säkert 45 min natten till lörd, ballt va?) Ed Harcourt, Essex Green, delar av Dia Psalma. Det var coolt!
Hade trott Promoe skulle vara rätt kul men han var däremot rätt trist och inte alls nå märkvärdig.
De var trist!
Festivalen var lyckad och väldigt rolig trots att man jobbade och alla tyckte skötte sig perfa, framför allt Roger som verkligen gav allt och varken åt el sov men klarade av de helt galant ändå!

Jag tror faktiskt inte det hänt så fruktansvärt mycket mer, jag hänger mest runt och nu är det mycket med flytt och allt vad det nu är. PUH, men hoppas det är över snart.

Neeh, de är en dag i morgon också. Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback