korv, fika och Schweiz

tänk, att gå på Barnens hus är ju verkligen hur kul som helst! alla leksaker låter och har så mycket olika finesser nuförtiden. Jag skulle också vilja vara liten över jul!
tog även en sväng till Rättvik tillsammans med min kusin för att hämta korv hos hennes svärföräldrar. Fråga inte mej varför man åker så långt för att hämta korv, men tydligen. Det var mysigt iaf =)

har även tagit en urmysig-kvälls-fika med Elise vilket var evigheter sedan jag träffade så nu har vi pratat av oss och rapporterat det senaste nytt. Måste ske oftare i framtiden men vi är ju så upptagna tjejer nuförtiden =)

min klockrenaste Alex ringde idag! har inte pratat med varann på 4 månader eftersom hon farit så långt som till Schweiz för att jobba så det var verkligen roligt att höra hennes ljuva stämma så vi ska passa in någon dag för att hänga gäng vilket jag verkligen ser fram emot. Självklart saknat min ljuvliga Alex!

förresten vart det ingen smörgås igår, jag glömde bort det.

en Rättviks bild  ....    en Elise bild ...  och en dås-Bobban.

    


Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul med lite kort vännen!! Ses! Kram

Postat av: elljot

God Jul Pullan, ja menar Kullan!!!
Jag har köpt en present till dig, tänkte ge dig den i julklapp, men du kanske får den till din 23-årsdag istället :P

2006-12-22 @ 16:09:25
Postat av: Sussi

Ja just det blommorna ja... men sen frodas alla mina blommor också! Har knappt dödat nån faktiskt :)

2006-12-23 @ 15:39:56
URL: http://smurfsusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback