frisk, smågrinig och utan snö

min dator is back in action! frisk som en nötkärna förstår du. 1000 tack Dr Pump!

som sagt var, måndagar är inte min dag. Har kännt mej smågrinig heladagen och nästan gnällt lite i onödan på jobbet, men det kan väl hända alla? Jag har mest spelat kort idag (7:an och Finns i sjön) med alla mina skönheter jag har att roa på dagarna. Jag är nog bara extremt trött kom jag på! På onsdag ska jag och våra 9:or till Borlänge på Framtidsmuseet. De blir garanterat kul! 

Jag är rätt dålig på att ladda upp kort jämfört med alla andra bloggare. Så jag ska bara byta batterin i digitalkameran så ska det bli ändring. Lovar (korten i mobilen blir så suddiga)

20 dagar kvar till julafton !! !! Jag önskar mej SNÖÖ ÖÖ ÖÖ ÖÖ.
Kan inte påstå att jag hade julstämning igår på julmaknaden. Såg knappt röken av en tomte eller en snöflinga. It sux!

Favvovakten: nej men heej! Nu förstår jag varför du frågade om jag fått tillbaka datorn i lördags. Tänkte, hur 17 kan du veta att den är sjuk? men nu förstår jag. Så du är inne och snokar din jäkel. Hur hittade du hit? :)


Kommentarer
Postat av: Favvovakten

4 mee 2 know... And 4 you 2 find out!!

2006-12-05 @ 15:20:13
Postat av: elljottan

värst vad du har börjat gått ut i Blge!!

2006-12-06 @ 18:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback