mmmmm

SHIT! nu är jag inne på min andra hostvecka och inte nog med de är jag jätte täppt i stackars näsan.

anledningen till att jag inte bloggade förra veckan var att jag faktiskt glömde av att jag hade en blogg att sköta.

Jag och Jenny åkte inlines i tisdags och hyrde världens sämsta och mest deprimerande film som jag verkligen avårder alla från att hyra. Sex, hopp och kärlek.

i onsdags for vi till Falun och gjorde det vi är bra på, spendera pengar. 3-vligt som 17!
Mer än så gjorde jag nog inte, men denna vecka blir det andra bullar, torsdag morgon sticker vi (jag & Helena) till Oppsaaala för att äntligen tillbringa helgen på Reggaefestivalen  som vi längtat sååå efter, med suveränt sällskap, underbar musik och massa varm öl (urk för de sistnämda kanske, alltså.. varmska verkligen bli äckligt roligt!

idag ska jag och Pumpa byta tillbaks dator, tusen tack så duktig och snäll han är och ikväll ska vi (Helena & jag) fara till Norberg och hälsa på Roy the boy, även han ska på reggaefestivalen.

i morgon ska jag och Helena köpa ett fint gulligt tält som vi ska tillbringa ett par dagar i.

i torsdags och lördags drack jag öl med lite olika människor, jag sjöng en skvätt i mikrofonen i lördags, trubaduren tyckte jag skulle göra det så självklart ställer man upp (fast enligt syster så fnissade jag mest men det tror inte jag på..)
Helena tyckte allvarligt att det lät bra och undrade vad de var för någon som sjöng och så var de jag!


nå annat har jag inte gjort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback