kondomsnattare

Var ju till Uppsala idag och hämtade ut min axelväska som försvann i samband med ryggsäcken (eftersom den låg i..) men medans ryggsäcken flög åt ett håll så flög axelväskan åt det andra, men jag är tacksam över att dom la ner mitt legitimation i den ena iaf så den kom tillbaka till mig. Tack för det!
Lite rörigt men äh, nu är allting över och det enda som fattas är; min tandborste (som det går bra att dom behåller) min adidasjacka (som det absolut inte går bra att dom behåller) och RFSU kondomer (som går mer än bra att dom behåller för dom var gratis)

det med kondomerna ska jag dra nu; Ni vet, på alla festivaler går det ju runt RFSU:are (riksförbundet för sexuella upplysningar) och delar ut sånna där gratiskondomförpackningar, vi fick sånna. Jag stoppade ner den i väskan och tänkte inte mer på det men så idag när jag vickade upp och ner på väskan för att de vad som var kvar så var själva "kondomfickan" kvar men ICKE kondomerna! (jag skrattar hemskt mycket) tydligen hade dom nytta av dom i alla fall och det var ju bra, då har jag alltså lyckats förhindra endel spridning kanske av både säd och sådannt, vad vet jag? men som sagt var, dom fick mer än gärna ta dessa kondomer. Varsågood! nu får det i alla fall vara nog ältat om denna förbannade stöld!

........ men jag är väldigt ledsen över min adidasjacka! (lugn, lugn, lugn.. det var ett skoj)

har även tagit en fika med Jeanette och Elise idag, mycket 3-vligt. Det var länge sedan nämligen men i morgon tar vi nog ett par öl istället, vi får se.

eftersom jag var uppe så tidigt i morse så är jag så trött idag att det är dax för mig att jump in the bed, you know. Fast jag sov hela vägen hem från Uppsala!

Night my friend.




Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha himla kul att just kondomisarna var borta. Det har du rätt i, du har ju gjort en bra gärning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback