its find!

YES YES YES YES!

min väska är hittad och nu i säkra händer. PUH!
slog en pling i morse till "hittegodsgrejen" i Uppsala i hopp (självklart) om att min väska ha kommit in, jag beskrev min stackars söta NIKE väska från topp till tå och hör tillslut mannen i luren säga:

- Vi har en väska som stämmer väl överens med din beskrivning här.
- Va? Vad är det i den? (världs förvånad)
- Bruna manchestershorts, röd palestina stjal?
- JAAAAAAA! de är min, de är min, de är min. men.. är det ingen röd adidasjacka i?
- Neeh, tyvärr.
- Och inget legg/bankomatkort/pengar?
- Neeh, tyvärr inte det heller.
- Jävla skit! men tack så mycket ändå, de är min!

jag vart iaf jätte glad och studsade runt och skrek lite innan jag ringde runt lite och förmedlade informationen.

Idag har verkligen ALLA (men framför allt Staffan och Kent) varit så snälla mot mig, jag måste verkligen vara en klippa till tjej om alla ska vara så här snälla.

ringde Staffan (bankmannen) och beklagade mig lite över hur jag skulle kunna fixa nyss bankomatkort och legg när jag inte kunde legitimera mig, VIPPS! Staffan far in på sin semester och allt för att hjälpa mig att fixa allt, det enda jag behövde vara var att ta nytt kort och skriva under. Tusen tack vännen!

och sen Kent då som jag nätt och jämt känner. Jag pratade med Lina och berättade den glada nyheten att väskan var funnen och att jag måste hämta den i Uppsala när hon informerar om att Kent  ÄR DÄR, klockrent. Hon ringer honom och frågar om han kan hämta den. Och snäll som han är så hämtar han ut den så nu är den på väg hem (eller, ja.. han missade tåget, men i morgon) hur snällt är inte det då?!?!
också, Tusen tack!

men polisen i Borlänge tycker inte om mig lika mycket, skulle dit och fixa nytt pass (det skulle bara ta en vecka och legetimation en månad) men där var dom så sura och stängde innan jag kom. Elaka!

annars har jag umgåts med Linnéa idag och gjort massa nytta faktiskt, sen firade jag Oscars 4-årsdag. Förbaskat vad leksaker barn får! annat var det på min tid.

nu ska jag snart sova och fundera över livet.

till er alla, från oss alla, en riktigt STOR KRAM!

Kommentarer
Postat av: Daniela

jag försökte skriva här igår men det gick inte, error error. men då testar jag nu igen.
Grattis till att du fått tebaka väskan, synd att nte allt fanns kvar bara. :/
Jäkla poliser i Borlänge som inte hade vett att ha det öppet för dig då!
Kram, Daniela

Postat av: Cattis

Hej hej! jag veeeet, nutidens barn får ju hundratals leksaker i present varje gång dom fyller, själv fick man på sig höjd 1 barbiedocka (när jag fyllde 6 år) och då fick man bara den liksom.. jag fattar inget, Binning ska inte få så mkt leksaker. hoppas allt är bra! kram

2006-08-16 @ 18:43:47
URL: http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback