himla-lång-lista

jag kom på när jag fyllt i hälften att jag kanske redan gjort den för länge sedan, men de gör ingenting. Jag gör den ändå! förresten, har ni sett korten under detta inlägg?

idag: badat & haft avskeds/20årskalas för Alexandra

igår: hälsade på Roy the boy i Norberg, sedan drack öl på Pumpas altan

i förrgår: hangover & absolut ingenting av värde

i övermorgon: reggaefestival and soooo drunk!

hurmör just nu: sådär

stjärntecken: firre-fisk

väder: varmt & mörkt

bästa egenskap: enligt Danne så är jag omtänksam

sämsta egenskap: grinig på tom mage och rätt kort stubin

favorit månad: mars?

tv el film: olika, film denna sommar.

bok el tidning: bok

bar el nattklubb: bar

arbete el skola: arbete

morgon el kväll: kväll

klädsel just nu: "bacon brother Robban"s gamla mjukisbyxor i st.  SO BIG 14 & linne.

sällskapspel eller tvspel: tvspel

kramas el pussas: beroende på humör.

promenad el bio: bio


öl el vin: öl

godis eller snacks: godis, jag vill ha violgodisar!

byxor eller kjol: byxa

senast sedda film: världelösa Sex, hopp och kärlek misstänker jag.

komiker: Helena, hon är rolig.


skådespelare: många bra

artist: just nu är de hur många som helst

barn: näe?

djur: ja mina coola katter, Barbro, Bob & Marley samt hunden Lady.

utbildning: handelsprogrammet.


stamgäst på din blogg: absolut ingen aning. Tell me if you are!

förhållande eller singel: just nu singel tack

hetro, bi eller homo: hetro

fotboll eller hockey: fotboll

kärlek eller vänskap: vänskap


glasögon eller linser: glasögon

storstad eller småstad: storstad.

stökigt eller städat: varierar från dag till dag

restaurang eller hemlagat: hemlagat

tävling eller lek: lek


jacka eller kappa: jacka

stark eller svag: jag är starkast.

hus eller lägenhet: hus

brun eller blek: kvittar

favoritbutik: de finns ju så himla många roliga


favoritnöje: roa mig

favoritmat: mammas?

fjantig eller tuff: tuffast

händer eller fötter: händer

sparare eller slösare: verkligen slösa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback