desperat tisdag

Jaah, jag vet! helt galet sjukt lång lista. Tog det ett tag att plöjja igenom?
Jag ska härmed dela ut guldstjärna *blingbling* till Daniela som lyckades komma igenom hela utan att bli vimmelkantig. Däremot får Roger och Sussi enbart en puttefnasl stjärna *bling*, dom lyckades bara ta sig igenom första halvan (dom missade den andra halvan) dom vart vimmelkantiga och tyckte jag var galen.
Jag lovar, de blir ingen mer sådär lång!

sitter nu och väntar på att inta min skönaste position i soffan för att glutta på första avsnittet av nya säsongen av Desperate Housewifes. Finally! har verkligen längtat, efter det är det Joey också. Han är ju roligast i världen!


har hängt lite i Borlänge på Kupolen idag med syrran, vi hittade inget och hälsade istället på en gammal kompis till henne och hennes skitsöta ungar, Thea och Caijsa.


JUSTJA, dom har hittat mitt legg!! fick ett brev av polisen i Uppsala + att dom hittat min gröna axelbandsväska. Shyrre-pyrre, så nu ska jag och pappa hämta de på torsdag när vi lämnat Anna på Arlanda (hon far till Dublin på bröllop)

nee.. ny duschad och fräch som jag är ska jag krypa ner i soffan och ladda nu, synd bara att en timme går så fort.

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Roger

Nu har jag läst HELA formuläret, och hann före Sussi !!! Blir det en hel stjärna i kanten nu? ;)
*blingbling* KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback