världens längsta söndag iaf..

Herre min jävel vad lång dagen har varit!
Gick upp vid 9:00, åt frukost och gjorde massa sånna där normala morgon saker.
Sen fattade jag dammsugan och var förbannat duktig, fixade massa tvätt och var verkligen kalas bra att ha. När jag väl trodde jag skulle få vila så drog min kära syster i mig och sa att nu ska vi ut och motionera, vi bråkade lite om vägen (jag ville absolut inte gå lika långt som henne) men hon vann... som alltid. Vi var ute i 1, 40 h. Jag är verkligen kanon hurtig nuförtiden!
Sen dess har de inte hänt mycket, lagat mat, setat här, kollat på TV (One tree Hill, Nå sjukt jävla ammningsprogramm och Big Brother) Hur kunde Samuel åka ur?! De trodde jag absolut inte! Jag hoppas iaf Rägger vinner. Han är klockren!

Ja men dagen var väldigt lång  iaf!

I morgon ska jag hjälpa Sophie att flytta, eller städa ur hennes lägenhet.

Tisdag o torsdag ska jag jobba.

Mmmm, Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback