lördag.

de är sol som faon ute, de är bra.

Igår missade jag totalt datorn, var så himmla upptagen! hade massa ärenden på förmiddagen etc leta present till min svägerska (el? min brors tjej iaf) ner till vaktmästeri på kommun och handla för att sedan kl 12 hämta Moa på dagis, hem och få i henne mat och sen få henne och sova. Tur att de finns barnvagn!
Helena och jag är kungar på att få henne och sova nu, när hon vaknat var de kört, då var de rull rulle heladagen med bara en blodinsident faktiskt (när hennes kusiner var här var de 5 i timmen), efter maten var de Big Brother och sen åkt jag och Helena till Olshyttan och hängde i Sussis stuga. Jag drack en bärs, men sen fick de vara nog!

Nu ska jag gå in till min kusin och tillbaka, hurtbulle jag då!


mer info sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback