Helena, Svullo & Sussi.

Helena, Svullo & Sussi.

           Helena

           Svullo

           Sussi













Jo, så här var de! I Maj - 05 var vi på en 30 års fest i Avesta. Svullo var där och gästade festen och jag får syn på honom i vimmlet, lilla jag trippar fram och knackar världens största människa (kändes de som just då iaf..) på axlen och piper fram ' - får jag ta ett kort på dig?' lite halvgrinig mummlade han iaf ja till svar och jag vinkade till mina vänner som skyndade sig i hans armar, rätt mycket  gladare såg han då ut på kortet än strax innan och KLICK!  så hade vi ett kort och jag är en stolt fotograf, de var verkligen tufft och jag kände för att lägga ut de nu sådeså.
 
Kortet finns även utlagt på Svullos hemsida -->
http://www.mickedubois.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback